SOCIAL STYLE

» Publicat în Noutati

 

Modelul SOCIAL STYLE a apărut ca răspuns la o întrebare simplă: Ce determină succesul la locul de muncă? 

Studiile efectuate de TRACOM GROUP demonstrează faptul că succesul este în mare măsură consecinţa eficienţei interpersonale. Iar eficienţa interpersonală provine din înţelegerea preferinţelor celorlalţi şi alegerea celor mai adecvate abordări cănd relaţionăm cu aceştia.

În mod clar,  dezvoltarea relaţiilor interpersonale la locul de muncă constituie un aspect de mare importanţă. Reprezintă mai mult decât crearea unor sentimente plăcute, sau a unei atitudini binevoitoare sau a unui mediu de lucru agreabil. Este în esenţă o chestiune care ţine de afaceri durabile şi solide. Timpul şi efortul pe care oamenii îl alocă atunci când muncesc împreună reprezintă o importantă investiţie în organizaţie. Astfel, relaţiile care se stabilesc pot fi considerate adevărate active, dacă acestea aduc în final dividende care iau forma performanţei îmbunătăţite.

Cel mai folositor şi semnificativ mod de a cunoaşte mai bine o persoană este de a-i observa comportamentul. Cu alte cuvinte, veţi cunoaşte mai bine o persoană dacă îi veţi observa comportamentul în timp ce interacţionează cu dvs. sau cu alte persoane.

Pe măsură ce interacţionaţi zilnic cu oamenii, aveţi ocazia să îi observaţi într-o varietate de situaţii, cel mai adesea în mod automat şi subconştient, fără a conştientiza concluziile la care ajungeţi despre ceilalţi.

Ar fi bine sa facem distincţie între judecăţile de valoare şi descrierea comportamentului unei persoane. Judecăţile de valoare despre o persoană vă pot creea probleme atunci când doriţi să dezvoltaţi relaţii interpersonale eficiente. Sentimentele şi reacţiile dvs. cu privire la o persoană, sunt parte importantă in sistemul de management al tensiunii şi vor tinde să influenţeze decizia finală pe care o luaţi despre cineva. Totuşi, aceste sentimente vă descriu pe dvs., şi nu pe cealaltă persoană, iar cu cât veţi reuşi să separaţi aceste reacţii de observaţiile pe care le faceţi asupra celorlaţi, cu atât veţi fi un comunicator mai bun.

Modelul SOCIAL STYLE  ajuta la intelegerea si gestionarea diferentelor comportamentale si prin aceasta duce la cresterea performantei organizationale.





The breakthrough Alchemy for Managers resource provides line managers and team leaders with instant access to the practical information, tools, tips, methods and techniques that enable them to ramp up their performance and create concrete, bottom-line results each and every day.
All for less than the cost of a large Starbuck’s coffee each week! Special discount for Romanian users only through EXPERTO CREDITE. Please contact us.

Trimite Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>