ARC – Conferinta anuala de coaching

» Publicat în Noutati

ARC – Conferinta anuala de coaching

Asociatia Romana pentru Coaching organizeaza Conferinta Nationala de Coaching 2011 REZULTATELE CLIENTULUI, PRIMUL SI ULTIMUL REPER

Joi, 10 noiembrie 2011

  • 09:00 – 09:30 Cafea de intampinare
  • 09:30 – 11:00 Forum cu 4 teme de dialog
  • 11:00 – 11:30 Pauza de cafea
  • 11:30 – 13:00 Forum cu 4 teme de dialog
  • 13:00 – 14:00 Pauza de pranz
  • 14:00 – 15:30 Forum cu 4 teme de dialog
  • 15:30 – 16:00 Pauza de cafea
  • 16:00 – 17:30 Forum cu 4 teme de dialog

TEMELE DE DIALOG

In cadrul atelierelor de schimb de experienta, se vor aborda patru teme de dialog. Fiecare tema va fi abordata in cate o sala separata, pe durata intregii zile, participantii avand posibilitatea de a se alatura discutiilor, prin rotatie, in cadrul a 4 sesiuni de dezbateri de 90 min.

Cele patru teme sunt:

  1. Ce rezultate iti doresti ? A sti ce vrei si a avea capacitatea de a fi total concentrat pe lucrurile cu adevarat relevante sunt aspectele care determina intr-o mare masura nivelul succesului atat personal cat si profesional. Intr-o sesiune de coaching stabilirea rezultatului asteptat este unul dintre aspectele cele mai importante. Cum putem sprijini clientii sa obtina claritate legat de ce isi doresc, intr-un timp scurt ? Cu ce provocari v-ati confruntat si pe care ati dori sa le impartasiti pentru a obtine feed-back ? In acest atelier veti avea oportunitatea sa va verificati propriile abordari si sa invatati din experientele celorlalti participanti legat de lucrul cu clientii sau colegii (in cazul coaching-ului intern din organizatii) cu privire la a descoperi nu numai ce isi doresc clientii dar si motivatia din spate.
  2. Cum obtii rezultatele ? Dupa ce clientii au obtinut claritate legat de obiectivele lor, pasul urmator este sa aiba cele mai bune strategii, unelte pentru obtinerea acelor rezultate. In cadrul acestui atelier veti putea afla abordari diferite, intrebari specifice, modalitati de a lucra cu clientii astfel incat acestia sa obtina rezultatele pe care si le doresc. Cum ati lucrat cu clientii care au avut rezultate ? In ce domenii clientii vostri au esuat sau nu au obtinut ce si-au dorit si v-ar interesa sa aflati ce ati fi putut aduce in conversatia de coaching care sa ii sprijine mai mult in planurile lor ? Aceasta sesiune este o oportunitate sa discutati pe studii de caz si sa invatati din experienta celorlalti.
  3. Ce obtii cand nu obtii rezultate ? Uneori desi stiu clar ce isi doresc si au cele mai bune strategii si planuri de actiune, totusi clientii nu produc rezultatele pe care si le doresc. Mai mult au senzatia ca fac doi pasi inainte si trei inapoi. Ce ii blocheaza sunt acele conflicte interne, acele convingeri limitative despre ei insisi, despre cum ar trebui sa fie ceilalti, despre viata. In acest atelier veti avea ocazia sa aflati unii de la ceilalti cum se pot aborda astfel de situatii, cum putem sprijini clientii sa depaseasca acele blocaje din viata lor.
  4. Coaching – catalizator de energie Daca ati avut clienti cu proiecte pe care le-au inceput cu mult entuziasm si incantare si undeva pe parcurs le-au abandonat sau au incetinit ritmul, atunci stiti ca pentru sustinerea unui proiect este necesar sa se consume o cantitate mare de energie mentala, emotionala si fizica. In acest atelier vei gasi modalitatile cele mai potrivite de lucru cu clientii care abandoneaza proiectele din lipsa de energie sau motivatie. Cum putem sprijini clientii sa isi gaseasca propriile resurse de energie ? Care sunt sursele noastre de energie in viata ? Acestea si multe alte intrebari legate de vitalitate, energie, entuziasm, motivare isi pot gasi raspunsul in cadrul acestui grup de lucru.

 

 

Moderatori: Gabriela Ligia Gruianu-Gambra, Cristina Manole, Romeo Cretu, Alina Buzatu, Agata Toth, Magda Bunea, Mihaela Zaharia, Andreea Voroneanu, Alexandru Popa, Mara Manea, Mihaela Petrescu, Casandra Bischoff, Mirela Vasluian, Magda Blidarus, Radu Ilies, Elena Capruciu

„Barometru ARC – Perceptia coaching-ului organizational in Romania”

Vineri, 11 noiembrie 2011

  • 09:00 – 09:30 Cafea de intampinare
  • 09:30 – 11:00 Ateliere de coaching sustinute in paralel de:
  • 11:00 – 11:30 Pauza de cafea
  • 11:30 – 13:30 Prezentarea rezultatelor sondajului „Barometru ARC – Perceptia coaching-ului organizational in Romania” pe anul 2011:
    1. Ce si cum am studiat ?
    2. Cine ne-a raspuns ?
    3. Cine face coaching ?
    4. La ce serveste coachingul ?
    5. Cum evaluam rezultatele ?
    6. Ce rezultate asigura ?
    7. Cum imi aleg coachul ?
    8. Ce nevoi au coachii ?
    9. E timpul pentru coaching

PREZENTAREA ATELIERELOR de vineri 11 noiembrie:

Rezonante relationale in relatia client-coach. Atelier sustinut in limba engleza

Invitat: Alain Cardon, MCC – Metasysteme Coaching

Atelierul va prilejui participantilor accesul la descoperirea rezonantelor dintre diferitele nivele sistemice ale realtiei client-coach, si la cum pot ele sa influenteze rezultatele clientului. Vor fi impartasite si cateva unelte sistemice practice de comunicare pentru a deveni un coach mai performant.

Competente importante: ascultarea, prezenta, comunicarea directa

Obiectivele in coaching: de proces, rezultat, meta-obiective.

Invitat: Catalin Zaharia – Mind Master

Deseori pentru client, dar si pentru coachii care realizeaza procesul de contractare in prima sesiune, apar o serie de intrebari: Care este obiectivul de fapt ? Cum facem cu clientul care si-a schimbat obiectivul ? Clientul are un obiectiv “ascuns”, “obiectivul din spatele obiectivului” ? Obiectivul poate fi doar “intelegerea problemei” ?

O abordare sistemica a coachingului ne poate arata ca obiectivele sunt multiple. Acest atelier isi propune sa exploreze diferitele situatii cu care un coach poate fi confruntat atunci cand trebuie sa clarifice care este “obiectivul”.

Eliminarea limitarilor si deformarilor din gandirea clientului.

Invitat: Daniel Bichis – Competent Consulting

Unul dintre rolurile fundamentale ale coachului este largirea perspectivei clientului, prin adoptarea mai multor puncte de vedere si identificarea de noi resurse, care sa-i permita sa ia deciziile adecvate si sa le puna in aplicare. Succesul demersului sau depinde de abilitatea de a reduce efectul a trei procese mentale fundamentale:

  • operarea cu un set limitat de informatii, carora li se acorda importanta in detrimentul altora;
  • deformarea informatiilor, pentru a fi in acord cu presupuneri, atitudini sau convingeri formate anterior,
  • limitarea optiunilor de implementare prin generalizarea rezultatelor experientelor trecute.

Folosind tehnici experientiale, va fi facilitata intelegerea efectelor acestor procese, iar apoi vor fi prezentate intrebarile ce permit atenuarea actiunii lor. Iar cand cineva foloseste mai multe informatii, pe care le interpreteaza cu mintea deschisa si ia in calcul mai multe variante de implementare practica a deciziilor luate, ce ii mai poate sta in calea succesului si performantei ?
Participantii isi vor dezvolta abilitatea de detectare a prezentei acestor procese mentale si vor exersa tehnici comunicationale eficiente, ce permit clientului sa constientizeze si sa depaseasca efectele lor. In felul acesta, indiferent de tipul de coaching pe care il practica, isi vor imbogati repertoriul de intrebari puternice si isi vor dezvolta capacitatea de depasire a barierelor perceptuale si emotionale ale clientului.

Marca Proprie (Personal Brand) – Moft sau Necesitate ?!

Invitati: Raluca Mohanu si Mihai Popa-Radu – Noble Manhattan Coaching

Atelierul se va desfasura sub motto-ul “If you have the coaching competence, we give you the selling confidence” (Daca aveti competenta, noi va livram increderea !), iar pe parcursul acestuia vor fi abordate, intr-o maniera interactiva, urmatoarele teme:

Marca Proprie (Personal Brand)– principalul criteriu de selectie folosit de clienti in alegerea serviciilor profesionale

  • Ce este si ce nu este Marca Proprie ?
  • Cum iesi TU din anonimat ?
  • Autenticitatea – ingredient esential al unei Marci de success
  • Cum puteti identifica si comunica eficient si percutant Marca Proprie





The breakthrough Alchemy for Managers resource provides line managers and team leaders with instant access to the practical information, tools, tips, methods and techniques that enable them to ramp up their performance and create concrete, bottom-line results each and every day.
All for less than the cost of a large Starbuck’s coffee each week! Special discount for Romanian users only through EXPERTO CREDITE. Please contact us.

Trimite Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>